Vragen/Antwoorden

BESTELLEN

Hoe plaats ik een bestelling bij Juwelendoos-shop.nl

1 – Winkelmandje: controleer de inhoud van uw bestelling. In dit stadium kunt u de hoeveelheden wijzigen en een promotiecode invoeren.

2 – Klantgegevens: voer uw persoonlijke gegevens in.

3 – Levering: wij bieden levering aan.

4 – Betaling: wij bieden verschillende betaaloplossingen, u kunt zelf kiezen.

5 – Bevestiging van de bestelling: om er zeker van te zijn dat uw bestelling is geregistreerd, moet u deze stap bereiken. U ontvangt ook een bevestiging per e-mail of SMS (voer uw telefoonnummer in) met een verwijzing naar uw bestelling.

Hoe lang duurt het om een bestelling te verwerken?

De gemiddelde tijd voor een bestelling is tussen de 3 en 5 dagen.

Bestellingen worden klaargemaakt van maandag tot vrijdag, wanneer alle producten beschikbaar zijn.

Kan jag avbryta eller ändra min beställning?

Bestellingen die binnen 24 uur na bevestiging van de betaling worden geannuleerd, komen in aanmerking voor een volledige terugbetaling.

Als uw bestelling eenmaal is verzonden, kan deze niet meer worden geannuleerd.

LEVERING

Wat zijn de leveringstermijnen?

Het duurt 15-20 werkdagen voor ons team om uw bestelling te verwerken, de producten te vervaardigen en ze (gratis) te leveren. Wij doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat u uw bestelling zo snel mogelijk ontvangt, zonder afbreuk te doen aan de kwaliteit van onze goederen.

Onze wereldwijde levertijden:

Onze wereldwijde levertijden zijn 15-20 werkdagen, maar vergeet niet dat bezorging overal ter wereld gratis is (behalve DOM-TOM), doe er uw voordeel mee!

Hur kan vi förklara leveranstiderna?

Om u kwaliteitsproducten tegen aantrekkelijke prijzen te kunnen aanbieden en de efficiëntie van onze dienstverlening te maximaliseren, beschikken wij over verschillende magazijnen in Europa, Noord-Amerika en Azië.

Als gevolg van het grote aantal bestellingen dat moet worden verwerkt en om u aantrekkelijke prijzen te kunnen bieden en tegelijkertijd de kosten zo laag mogelijk te houden, worden de levertijden aanzienlijk verlengd. U kunt er zeker van zijn dat het team zijn uiterste best zal doen om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren.

Hoeveel kost de levering?

Bij juwelendoos-shop.nl zijn leveringen GRATIS in Nederland en wereldwijd (behalve DOM-TOM).

Hur spårar jag min beställning?

När du har gjort din beställning får du automatiskt ett beställningsnummer:

– via SMS (om du har angett ditt telefonnummer)

– eller via e-post

Du behöver då bara ange ditt ordernummer i vår spårningsplattform för att följa hur det går med ditt paket.

Det kan ta 5-10 arbetsdagar innan din spårningsinformation uppdateras.

Mijn trackingnummer werkt niet, wat kan ik doen?

Als u uw bestelnummer in ons trackingplatform hebt ingevoerd en er wordt geen informatie weergegeven, geen paniek! Het kan tot 5-10 werkdagen duren voordat de vervoerder de tracking informatie heeft bijgewerkt.

Jag beställde 3 artiklar, varför fick jag bara 2?

Als u een bestelling met meerdere artikelen hebt geplaatst en u hebt de helft van uw bestelling al ontvangen zonder de andere helft te hebben ontvangen, maak u dan geen zorgen!

Wij werken met verschillende magazijnen en het is mogelijk dat u, afhankelijk van uw bestelling, uw artikelen in meerdere orders ontvangt.

Jag har inte fått min beställning

Voreerst, zorg ervoor dat u de status van het pakket in ons tracking platform heeft gecontroleerd.

Neem dan contact op met onze klantenservice of rechtstreeks per e-mail op contact@juwelendoos-shop.nl.

Retournering & Vergoeding

Het artikel dat ik heb ontvangen past niet bij mij, wat kan ik doen?

Wenst u uw bestelling of een artikel uit uw bestelling om welke reden dan ook te retourneren, dan is dat uiteraard mogelijk. Wij accepteren retourzendingen binnen 14 werkdagen vanaf de dag dat wij uw bestelling hebben ontvangen. Teruggestuurde artikelen moeten in nieuwe, ongebruikte staat verkeren. Wij zullen de artikelen inspecteren zodra wij ze hebben ontvangen*.

*Wij hebben het recht uw artikel te weigeren als het niet aan de bovenstaande criteria voldoet.

U bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van uw retourzending.

Voor informatie over hoe u een artikel kunt retourneren, stuurt u een e-mail met uw verzoek en uw bestelnummer naar:

❌ Eventuele retourzendingen na de wettelijke bedenktijd van 14 dagen vanaf de datum van levering worden door ons niet terugbetaald. Dank u voor uw begrip.

Wat is uw terugbetalingsbeleid?

Se vår återbetalningspolicy för fullständig information om våra återbetalningar och returer.

Så snart vi har mottagit ditt returpaket kommer vi att analysera och inspektera dina varor för att kontrollera att de uppfyller kraven. Om dina varor anländer i godtagbart skick går vi direkt vidare till återbetalningen. Återbetalningen sker till det kreditkort som användes vid betalningen.

❌ Om dina varor anländer i dåligt skick är vi tvungna att returnera paketet. Tack för din förståelse.

Mijn terugbetaling verschijnt niet op mijn rekeningafschrift

Geen zorgen! Onze terugbetalingstermijn bedraagt 2 tot 15 dagen. Als u na 15 dagen nog steeds niets heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen:

– ons klantenserviceteam

– Stuur een e-mail naar: contact@juwelendoos-shop.nl

 

EFTER SALE SERVICE

Wat zijn de diensttijden?

Onze servicedienst is bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur.

Hebben we je vraag niet beantwoord?

Als uw vraag niet wordt beantwoord in onze Vragen/Antwoorden, kunt u rechtstreeks contact opnemen met onze klantenservice of via e-mail op contact@juwelendoos-shop.nl.

Ons team beantwoordt uw vraag graag! Vergeet niet dat uw tevredenheid onze prioriteit is, dus aarzel niet om ons een e-mail te sturen als u vragen heeft!